FANDOM

Sam's Mother

Näms i

Find 815

Namn

Okänt

Ursprung

Australien

Sam's mamma dök upp i det alternativa verklighets spelet Find 815 på en telefonsvarare som tillhör hennes son Sam Thomas. I meddelandet, verkar hon vara helt omedveten om vad Sam undersöker och oroar sig för hans hälsa.

Ljud avteckningEdit

Första meddelan
430px-Voicemail2
det

" Sam, det är mamma. Jag såg dig nyss på tvn. Vad är det som pågår ? Du kommer förlora ditt jobb om du fortsätter så. Jag vet att du inte bryr dig för stunden, men det ser ut som om du inte sovit på dagar. Jag är orolig över din hälsa, psyikiskt och (paus) på andra sätt. Kan du ringa mig ? "

Andra meddelandet

" Hej Sam, det är mamma igen. Jag ringde dig härom dan. Du har inte ringt tillbaka. Jag är orolig. Jag besökte dig men ingen var hemma. Jag vet att du inte varit dig själv sen Sonya försvann. Jag är rädd att du kanske gör något onödigt. Snälla ring tillbaka denna gången "

Sam's svarEdit

Sam svarade sin mor via Tracey R

Tracey

Jag kommer att stanna här längre än jag trodde, och mamma börjar oroa sig för mig. Jag har försökt ringa men mottagningen här ute är skum. Och jag är ganska säker på att mamma fortfarande inte har kommit på hur man använder den telefonsvararen jag gav henne. Hon kommer gå in i väggen - hon brukar aldrig oroa sig så här mycket. Jag undrar om du skulle kunna hälsa henne från mig och låta henne veta att jag mår bra? Jag har också precis fått reda på att jag förmodligen inte kommer att kunna komma hem till jul - dela upp det till henne försiktigt, förstår du? Jag ringer henne själv så fort jag kan.

Tack, Tracey

Sam

Hej Sam

Jag ringde din mamma. Hon var lättad över att höra att du mådde bra. Du har rätt - hon är oroar sig ovanligt mycket nuförtiden men hon menar väl. Hon bjöd hem mig på juldagen. Jag kan inte motstå henne hemlagade tryffel så jag sa ja. Du kommer att tacka för en mycket stor julklapp när du kommer tillbaka (och jag också för den delen).

Vi hörs snart

Tracey