FANDOM

Sonya
Sonya clear

Namn

Sonya

Yrke

Flygvärdinna

Sonya är en karaktär i det alternativa verklighets spelet Find 815. Hon var en australisk flygvärdinna och arbetade för Oceanic Airlines och var ombord på dömda Oceanic 815. Hennes pojkvän i nästan åtta år, Sam Thomas, en IT tekniker för flygbolaget, hade köpt en förlovningsring och hade planer på att be henne att gifta sig med honom. Efter försvinnandet av planet har han utrett vad som hände.

Någon från The Maxwell Group hävdade att de kände Sonya och skickade Sam en bild av henne. Denna person beskrev henne som en underbar person, som berörde hjärtat på alla hon kände.

Vid ett tillfälle under sin utredning, väcktes Sam mitt i natten av ljudet av ett smällande fönster. Efter att ha stängt det, såg han en återspegling av Sonya i glaset och hörde en svag röst säga "Love You Madly". Han vände sig om men såg enbart en Oceanic uniform och ställde tillbaka den i garderoben, eftersom det ansågs vara en vision.

Hittills har Sonya inte setts på ön, och det är osäkert om hon överlevde kraschen.

Ian and PamEdit

Ett par som heter Ian och Pam bjöd Sam via e-post för att komma över och bo hos dem ett tag. De är uppenbarligen knutna till Sonya, eftersom de tillade att hans årsdag närmade sig snart och att Sonya alltid nämnt det. De ansåg också Sam som en son och erbjöd allt stöd han behöver. De sa att det skulle bidra till att möta dessa saker som en familj.